torsdag 26 februari 2015

Naturskola på Hunneberg - ett perspektiv till




Efter en genomgång morgonen efter heldagen på Hunneberg var det Kungajaktsmuséet som fick absolut högsta betyg. Det märktes också i kamerorna. Majoriteten av bilderna kommer därifrån.
Kanske en del av barnens bilder kommer med på muséets hemsida, vi får se.
Det här är några av barnens egna bildval och kommentarer:

Jag gillade bäst att klättra i det stora trädet men jag tycker den här bilden är roligast. Det är skelett med...

 foto: Sebastian


Den där björnen hade vassa tänder...jag gillade djuren i muséet. Det var helt klart bäst, för det fanns många skelett och högtalare.

 foto: Sebastian


Just den där kaninen är så söt. Den gillar snö och det gör rådjuret också. De passar ihop. Och det finns gott om plats för kaninen att hoppa, fast den är ju uppstoppad...

 foto: Ofelia


På den här bilden ser man de stora hornen och han var så mjuk och fin att klappa. 
Jag tycker han ser modig ut...

 foto: Annie


Den här är så gullig!!!! Det är ju en räv.

 foto: Majken


Jag gillade det där stora tältet, det var som en koja, Men det här är den roligaste bilden jag tog! 
Hans ansikte ser jätteskojigt ut!

 foto: Maja


När jag tittar på den här bilden tänker jag på min kanin...den har dött....

 Foto: Maja


Det bästa var att titta på alla djuren.Den här är så fin och söt. Jag älskar rävar. 
Jag har 10 rävar hemma!
...men det hade varit roligare om de varit levande!

 foto: Fiona

Fortsättning följer…



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar